Reklamační řád

Tento reklamační řád je platný v elektronickém obchodě www.vem-scooter.cz

základní ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) av souladu se zákonem 250/2007 Sb o ochraně spotřebitele a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

Prodávající společnost

JP Slovensko s.r.o. Cintorínska 2365/7 974 05 Banská Bystrica, IČO:51817403, IČ DPH:SK2120793499

(dále jen „provozovatel“).
Zapísaná na Banská Bystrica, odd. Sro, vl.č.35645/S

Reklamační podmínky

Vyřizování reklamací se řídí záručními podmínkami konkrétního zboží a občanským zákoníkem.
Provozovatel odpovídá za vady, které má prodané zboží při převzetí kupujícím a za vady, které se vyskytují po převzetí zboží v záruční době. Záruční doba je 24 měsíců. JP Slovensko s.r.o., neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

Zákazník si zboží musí vizuálně zkontrolovat ihned při a po převzetí. Má nárok zboží nepřevzít tehdy, pokud je na něm viditelné mechanické poškození zjevně způsobené přepravou nebo pokud je zboží neúplný.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích částí) způsobené používáním.
Při uplatnění práva na opravu doručí zákazník reklamované zboží včetně kopie dodacího listu a faktury (případně jinou formu daňového dokladu) a záruční list. Při uplatnění jiných práv vyplývajících z odpovědnosti společnosti JP Slovensko s.r.o., za vady (tj práva na výměnu věci, práva na odstoupení od kupní smlouvy a práva na přiměřenou slevu), zákazník doručí reklamované zboží včetně kopie dodacího listu, faktury (případě jinou formu daňového dokladu) a záruční list po předchozí dohodě se společností JP Slovensko s.r.o., (kontakty jsou uvedeny na web stránkách www.vem-scooter.cz).

PŘÍJEM REKLAMACI – balíky posílejte na vlastní náklady. Typ přepravce a varianta přepravy je určená na Vás. Zašlete nám poštou v obálce doklad od prperavy a poštovné Vám proplatíme úhradou na účet. Adresa pro přijímání reklamaci:

JP Slovensko s.r.o. Cintorínska 2365/7 974 05 Banská Bystrica, IČO:51817403, IČ DPH:SK2120793499

O přijetí a řešení reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem (podle údajů ve vaší objednávce nebo na reklamačním lístku, neručíme za špatně uvedeny kontaktní údaje.)
Prodávající nebo jím pověřený zaměstnanec služeb zákazníkům nebo záruční servis je povinen vyřídit reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává čas potřebný na odborné posouzení vady. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní (§ 18 odst. 4 Zákona o ochraně spotřebitele).

V případě, že reklamovaná závada byla způsobena zákazníkem – poškozením výrobku, nevhodným používáním nebo nevhodnou manipulací. Pokud spotřebitel reklamaci výrobku uplatní během prvních 12 měsíců od koupě, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě odborného posouzení; bez ohledu na výsledek odborného posouzení nelze od spotřebitele vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení ani jiné náklady spojené s odborným posouzením. Prodávající je povinen poskytnout spotřebiteli kopii odborného posouzení odůvodňujícího zamítnutí reklamace nejpozději do 14 dnů ode dne vyřízení reklamace. Tím není dotčena povinnost prodávajícího podle odstavce 9 § 18 Zákonu o ochraně spotřebitele.
Společnost JP Slovensko s.r.o., neodpovídá za vady, ke kterým došlo mechanickým poškozením výrobku, provozováním výrobku v nevhodných podmínkách (chemicky agresivní, prašné, vlhké prostředí, v silném magnetickém poli, nevhodné dobíjení produktů, používání produktů v teplotách mimo rozpětí 10-28 ° C …), zásahem do výrobku jinou než oprávněnou osobou (autorizovaným servisem), nebo které byly způsobeny živelnou pohromou nebo nesprávným napájecím napětím.
Pokud JP Slovensko s.r.o., při koupi zboží nabízí zákazníkovi k prodanému zboží bezplatně další zboží jako dar, je dispoziční vůlí zákazníka, zda nabízený dar přijme.Dar však není prodaným zbožím, proto JP Slovensko s.r.o. neodpovídá za jeho případné vady.

vyřízení reklamace

Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo na její bezplatné, včasné a řádné odstranění. O způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající a je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.

Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu zboží, nebo se vada týká jen součásti zboží, výměnu této součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady.

Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadné zboží za bezvadný, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné potíže.

Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby se zboží mohlo řádně užívat jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží nebo právo na odstoupení od kupní smlouvy (vrácení kupní ceny). Kupující má právo na výměnu zboží nebo právo na odstoupení od smlouvy (vrácení kupní ceny) i tehdy, jde-li sice o odstranitelnou vadu, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě zboží řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady po opravě se považuje stav, jestliže se stejná vada vyskytne potřetí po jejím alespoň dvou předchozích opravách. Kupující má právo na výměnu zboží nebo právo na odstoupení od smlouvy (vrácení peněz) i tehdy, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro větší počet vad věc řádně užívat. Za větší počet vad se považují současně nejméně tři různé odstranitelné vady, přičemž každá z nich brání v řádném užívaní.Ak jde o neodstranitelnou vadu, která však nebrání řádnému užívání zboží, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny výrobku. Pokud má kupující právo na výměnu zboží nebo právo na odstoupení od smlouvy (vrácení kupní ceny), záleží na kupujícím, které z těchto práv si uplatní.Jakmile si však zvolí jedno z těchto práv, nemůže už tuto volbu sám jednostranně měnit.